Monday, November 5, 2018

Un cuvant de inceput

Bun venit pe blogul meu. Acest blog a luat nastere in urma cu 8 ani, cand scriam din suflet despre experientele mele, in speranta ca pot impartasi din ce m-a invatat viata. Dupa cativa ani de la infiintare, am sters toate articolele pentru ca la vremea respectiva nu credeam ca am lucruri importante sau interesante de spus. Lucrurile s-au schimbat mult de atunci. Am crescut, am trecut prin si mai multe experiente, iar viata m-a slefuit ca pe un diamant, lucru care inca se intampla. Suntem cu totii intr-un proces continuu de crestere si dezvoltare.
Iti multumesc ca esti aici, si sper ca ceea ce scriu sa iti faca experienta aceasta numita viata mai frumoasa, sa iti deschida ochii spre noi orizonturi, sau poate doar sa iti confirme ca nu esti singura persoana care traieste un caleidoscop de emotii.

No comments:

Post a Comment

Thrive

Have you noticed how we don’t make a move or a change in our lives until things get really, and I mean REALLY bad for us? We sit on a s...